- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΜΠΑΣΚΕΤ
Τη δυναμική της νέας γενιάς του μεσσηνιακού μπάσκετ κατέδειξε η 3η θέση που κατέκτησε πρόσφατα στην Κοζάνη το 3ο Λύκειο Καλαμάτας. Μία επιτυχία που μόνο τυχαία δεν ήρθε και πέρα από τους αθλητές – μαθητές κάτι παραπάνω από σημαντική ήταν η προσφορά του Χρήστου Πολιτόπουλου, ενός ακόμα Μεσσήνιοι που έχει ταυτιστεί με το μπάσκετ.
Ο γυμναστής του 3ου λυκείου έχει. Άλλωστε, υπηρετήσει το άθλημα σαν διαιτητής για περισσότερα από 15 χρόνια σφυρίζοντας ακόμα και παιχνίδια της Α1, ενώ μετέχει στη διευρυμένη διοικούσα επιτροπή της Καλαμάτας ’80 που προσπαθεί με επιτυχία την τελευταία διετία να καθιερώσει το μεσσηνιακό μπάσκετ στις εθνικές κατηγορίες.
Ο ιδιαίτερα αγαπητός στους μαθητές του καθηγητής Φυσικής Αγωγής ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με την... πορτοκαλί μπάλα στην Αθήνα και την εποχή που σπούδαζε έπαιξε μπάσκετ στη Δάφνη.
Μερικά χρόνια αργότερα, όταν εντελώς τυχαία βρέθηκε να διαιτητεύει αγώνες των σχολικών πρωταθλημάτων, οι συνάδελφοί του διαπίστωσαν ότι έχει ταλέντο σε αυτό το χώρο και τον προέτρεψαν να ασχοληθεί πιο ενεργά με τη διαιτησία. «Ενα χρόνο νωρίτερα αν είχα πάει στη σχολή θα ήμουν διεθνής διαιτητής, αλλά όταν ξεκίνησα δεν ήταν αυτός ο στόχος μου. Η διαιτησία ήταν κάτι που μου άρεσε πάρα πολύ κι έτσι ανέβαινα τις κατηγορίες χωρίς να το καταλάβω, μέχρι που έφτασα στο πιο ψηλό σκαλί, στην Α1» θυμάται ο Χρήστος Πολιτόπουλος, όμως το 2004 όταν ξεκίνησαν οι περικοπές βρέθηκε ξαφνικά στο περιθώριο χωρίς να έχει δώσει το παραμικρό δικαίωμα. «Εγώ δεν ήμουν ποτέ καλός στις δημόσιες σχέσεις. Κάποιοι άλλοι που ήταν... μετρ στο συγκεκριμένο κομμάτι κατάφεραν να διατηρήσουν τη θέση τους» λέει σήμερα θεωρώντας, ωστόσο, ότι ηλικιακά θα μπορούσε να παραμείνει στο χώρο της διαιτησίας.
Το γεγονός ότι η Μεσσηνία δεν βγάζει με την ίδια ποσότητα διαιτητές μπάσκετ στο πρόσφατο παρελθόν είναι κάτι που δεν του αρέσει, ωστόσο όπως λέει και ο ίδιος δεν είναι παράλογο: «Ετσι όπως είναι η κατάσταση σήμερα ελεύθερος χρόνος δεν υπάρχει για κανέναν. Εμείς τότε είχαμε τα Σαββατοκύριακα για να κάνουμε το χόμπι μας ή κάτι που να μας ευχαριστούσε, δυστυχώς όμως σήμερα οι απαιτήσεις για τους νεότερους είναι τόσο μεγάλες που ακόμα και στον ελεύθερο χρόνο τους ψάχνουν να βρουν κάτι που θα τους αποφέρει ένα έξτρα εισόδημα».
Τα τελευταία 9 χρόνια δεν έχει ξανασφυρίξει σε επίσημο παιχνίδι, δίνοντας όλη του την ενέργεια στην ανάδειξη νεαρών αθλητών, μεταξύ των οποίων είναι και ο γιος του Γιώργος, διεθνής με την Εθνική Εφήβων. Κάθε χρόνο, άλλωστε, περνούσαν από τα χέρια του εκατοντάδες μαθητές και όταν ανακάλυπτε ότι κάποιος από αυτούς είχε ταλέντο, τον προέτρεπε να ασχοληθεί πιο συστηματικά.
«Η Καλαμάτα και ειδικά η Παραλία θα είναι πάντα «φωλιά» αθλητών, είτε μιλάμε για ποδόσφαιρο, είτε για μπάσκετ, είτε για βόλεϊ, είτε για στίβο. Τη σημερινή εποχή, άλλωστε, που όλοι λίγο, πολύ δεν διαθέτουμε τις ανέσεις των προηγούμενων χρόνων η ενασχόληση με τον αθλητισμό είναι κάτι εύκολο και σχετικά ανέξοδο» τονίζει ο Χρήστος Πολιτόπουλος που ειδικότερα για το μπάσκετ βλέπει ένα καλύτερο αύριο: «Γίνεται μία πολύ συστηματική δουλειά στην Καλαμάτα ’80 εδώ και μερικά χρόνια που είχε σαν κύριο στόχο την ανάδειξη των ταλέντων, κάτι που τυγχάνει να γνωρίζω πολύ καλά λόγω της συμμετοχής μου στη διοικούσα επιτροπή. Σίγουρα αυτή η προσπάθεια θα αποφέρει κάτι αλλά η μεγαλύτερη δυσκολία έγκειται στο κύμα φυγής των σπουδαιότερων αθλητών κάθε χρόνο, καθώς τα περισσότερα παιδιά φεύγουν για σπουδές και μένοντας μακριά είναι αδύνατο να βοηθήσουν το σύλλογο» αναφέρει.
Η Καλαμάτα ’80 είναι, άλλωστε, ο σύλλογος μέσα από τον οποίο έκαναν τα πρώτα τους βήματα οι 8 από τους 12 μπασκετμπολίστες του 3ου λυκείου (συν 4 από τον Ακάδημο). «Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την 3η θέση και το πιο ευχάριστο είναι πως αρκετά από αυτά είναι μαθητές της πρώτης και της δεύτερης τάξης, κάτι που σημαίνει πως υπάρχει και την επόμενη σχολική χρονιά ένας κορμός δουλεμένος, ώστε να προσπαθήσουμε να πετύχουμε κάτι ανάλογο. Τα παιδιά έδειξαν σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης μεγάλη ωριμότητα για την ηλικία τους και χάρη σε αυτό που πέτυχαν θα επιβραβευθούν με μοριοδότηση ενόψει των εξετάσεων που θα δώσουν το καλοκαίρι» αναφέρει ο Μεσσήνιος γυμναστής και ξεκαθαρίζει πως από την ενασχόλησή τους με τον αθλητισμό οι μαθητές έχουν μόνο να κερδίσουν: «Στον αθλητισμό υπάρχει χώρος για όλους. Ανεξάρτητα από το ταλέντο ή την ικανότητα, σφυρηλατούνται χαρακτήρες και προσωπικότητες και τα παιδιά μπαίνοντας από μικρά στη διαδικασία να αγωνίζονται ξέρουν ότι και η ήττα είναι μέσα στο παιχνίδι. Κανενός η ζωή δεν είναι μία ευθεία γραμμή, πάντα υπάρχουν οι επιτυχίες και οι αποτυχίες και μόνο μέσα από τον αθλητισμό μπορεί να περάσει ανώδυνα στο υποσυνείδητο ενός παιδιού ότι θα έρθουν και ήττες».
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΜΠΑΣΚΕΤ
Πολλά σημαντικά ονόματα του μεγάλου Ελληνικού μπασκετικού παρελθόντος θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά το ερχόμενο Σάββατο 13 Απριλίου στο κλειστό της Σπάρτης (7 μ.μ.) στο φιλικό μεταξύ της ομάδας παλαιμάχων της λακωνικής πρωτεύουσας και της αντίστοιχης της Εθνικής μας ομάδας.
Οπως λοιπόν έγινε γνωστό στο παρκέ του κλειστού της Σπάρτης θα δείξουν στοιχεία από την αναμφισβήτητη ποιότητά τους οι Μπάνε Πρέλεβιτς, Ευθύμης Ρετζιάς, Νίκος Οικονόμου, Γιώργος Σιγάλας, Χρήστος Χριστοδούλου, Χρήστος Τσέκος, Αγγελος Κορωνιός, Νάσος Γαλακτερός, Νίκος Μπουντούρης, Γιώργος Μασλαρινός, Γιάννης Γεωργικόπουλος, Χρήστος Κωνσταντινίδης, Βασίλης Ντάκουλας. Γιάννης Σιούτης, Στέλιος Συμεωνίδης και Νίκος Τόλιας ενώ χρέη τεχνικής ηγεσίας θα εχουν οι Γιάννης Ιωαννίδης και Ντέιβιντ Στεργάκος.
- Λεπτομέρειες
- Νίκος Τσουμπράκος
- ΜΠΑΣΚΕΤ
Τον δήμαρχο Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα επισκέφθηκε σήμερα το πρωί στο δημαρχείο της πόλης, ύστερα από πρόσκληση του δημάρχου, η ομάδα μπάσκετ του 3ου Λυκείου Καλαμάτας, που κατέκτησε πρόσφατα την 3η θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα λυκείων.
Ο γυμναστής του σχολείου Χρ. Πολιτόπουλος προσέφερε στον κ. Νίκα μια μπάλα, υπογεγραμμένη από όλους τους συντελεστές της μεγάλης επιτυχίας στην Κοζάνη. Ακόμα ευχαρίστησε μαζί με τον διευθυντή του σχολείου Γ. Σταματόπουλο το Δήμο Καλαμάτας που παρέχει στα αθλητικά σωματεία - στα οποία προπονούνται και οι αθλητές του σχολείου - εγκαταστάσεις, καθώς κανένα από αυτά δεν διαθέτει δικό του γήπεδο.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος συνεχάρη τους αθλητές, τον κ. Σταματόπουλο και έκανε ιδιαίτερη αναφορά στον κ. Πολιτόπουλο, ο οποίος καθοδήγησε την ομάδα προς τη μεγάλη αυτή επιτυχία. Ευχήθηκε, επίσης, στα παιδιά να συνεχίσουν να έχουν επιτυχίες σε όλους τους τομείς της ζωής τους και να αγωνίζονται για να γίνουν καλύτεροι, παρά τις αντιξοότητες της εποχής. Ακόμη, υποσχέθηκε ότι ο Δήμος θα δώσει περισσότερη βαρύτητα στον τομέα του αθλητισμού, όσο το επιτρέπουν οι τρέχουσες συνθήκες. Οι μαθητές που αποτελούν την ομάδα του 3ου Λυκείου είναι οι: Νίκος Παπουτσής, Γιώργος Πολιτόπουλος, Γιώργος Μαυροειδής, Χρήστος Κωστάκης, Κώστας Αθανασόπουλος, Βασίλης Φιλιππόπουλος, Γιώργος Πουλουπάτης, Γιώργος Πολίτης, Ηλίας Ρούσσος, Περικλής Μουτζούρης, Παναγιώτης Λώλος και Κωνσταντίνος Κοσμόπουλος.
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΜΠΑΣΚΕΤ
Γνωρίζοντας πολύ καλά τις δυσκολίες αλλά και παράλληλα την ανάγκη για να φθάσει στην ένατη φετινή νίκη της που θα την φέρει πιο κοντά στην οριστική της σωτηρία, η Καλαμάτα '80 υποδέχεται την Κυριακή το μεσημέρι στις 2.30 στην Τέντα την βαθμολογικά αδιάφορη πλέον- αλλά πολύ αξιόλογη σύμφωνα με την μέχρι τώρα εικόνα της - ομάδα της Ζακύνθου.
Με το παραπάνω λοιπόν σκεπτικό η ομάδα του Δημήτρη Αβδάλα θα ολοκληρώσει με χαλαρή όπως συνηθίζεται προπόνηση την προετοιμασία της αύριο Σάββατο το μεσημέρι.
- Λεπτομέρειες
- Νίκος Τσουμπράκος
- ΜΠΑΣΚΕΤ
Την παραίτηση του υπέβαλλε ο πρόεδρος του ΓΣ Μεσσήνης Αποστόλης Κοσμάς, κάνοντας λόγο για «επικοινωνιακό πρόβλημα» και «πρακτικές μελών της διοίκησης» που τον αναγκάζουν να αποχωρήσει για λόγους αρχών.
Να θυμίσουμε πως ο Κοσμάς είχε παραιτηθεί ξανά πριν λίγους μήνες, όμως είχε πάρει πίσω την απόφαση του, μετά από πιέσεις μελών και φίλων του συλλόγου.
Αυτή τη φορά τονίζει ότι η παραίτηση του είναι οριστική.
Η ανακοίνωση του αναφέρει:
«Αξιότιμα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, το επικοινωνιακό πρόβλημα και οι πρακτικές μελών της διοίκησης, αντί να συρρικνωθούν από την αρχική μου παραίτηση εώς τώρα, διογκώθηκαν.
Ετσι για λόγους αρχών παραιτούμαι οριστικά και αμετάκλητα από το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου. Επίσης να αναφέρω ότι, δεσμεύομαι για τις οικονομικές μου υποχρεώσεις ως το τέλος του πρωταθλήματος».
- Λεπτομέρειες
- Νίκος Τσουμπράκος
- ΜΠΑΣΚΕΤ
Σε καλούς σχετικά ρυθμούς ετοιμάζεται από τον Δημήτρη Αβδάλα και τους συνεργάτες του η Καλαμάτα' 80 για τον εκτός έδρας αγώνα της Κυριακής 24 Μαρτίου στο Αγρίνιο με την εκεί ομώνυμη ομάδα.
Διαιτητές της συνάντησης που η καλή Καλαματιανή ομάδα μπορεί να φθάσει στην νίκη θα είναι οι Παπαφωτίου και Πλιάκας.
