Μία εντυπωσιακή ατμόσφαιρα δημιούργησαν οι φίλοι της Καλαμάτας που έχουν γεμίσει το Γήπεδο Παραλίας πριν από την έναρξη του ντέρμπι ανόδου με την Κηφισιά.
Δείτε το βίντεο του ΣΚΑΙ:
data-integration-id="40599z1hkgume15o"
data-playlist-id="v-d95dildm5nk9">
