Με την ανανέωση της συνεργασίας με τον Γιώργο Μηλίτη ξεκίνησε ο σχεδιασμός του Ατρόμητου Πλατύ για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Η διοίκηση της ομάδας έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στον έμπειρο τεχνικό, ο οποίος θα βρίσκεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην τεχνική ηγεσία του συλλόγου.

Στον Ατρόμητο έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από το έργο του κατά την περσινή χρονιά, καθώς κατάφερε να παρουσιάσει ένα ανταγωνιστικό σύνολο, με αγωνιστική συνέπεια και ξεκάθαρη ποδοσφαιρική ταυτότητα. Άλλωστε, στην ανακοίνωση της ανανέωσης, οι άνθρωποι της ομάδας χαρακτηρίζουν τον Γιώργο Μηλίτη ως «άνθρωπο των ειδικών αποστολών», εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο την εκτίμησή τους για την προσφορά και την αποτελεσματικότητά του.

Έτσι, οι δύο πλευρές δεν άργησαν να δώσουν τα χέρια για τη συνέχιση της συνεργασίας τους, με στόχο ο Ατρόμητος να παρουσιαστεί ακόμη πιο δυνατός στο νέο πρωτάθλημα. Η περσινή συνεργασία άφησε θετικό αποτύπωμα και θεωρείται από τους ανθρώπους της ομάδας ως η βάση πάνω στην οποία μπορεί να χτιστεί μια ακόμη καλύτερη πορεία τη νέα σεζόν.

Ο Γιώργος Μηλίτης θα βρίσκεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο τιμόνι του Ατρόμητου Πλατύ, με τη διοίκηση να δείχνει έμπρακτα την εμπιστοσύνη της στο πρόσωπό του. Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τη νέα σεζόν στο πρωτάθλημα της Β' Τοπικής, με στόχο τη διατήρηση του βασικού κορμού και την ενίσχυση του ρόστερ με επιλεγμένες προσθήκες.

Στο στρατόπεδο του Ατρόμητου επικρατεί αισιοδοξία για τη συνέχεια, με τους ανθρώπους της ομάδας να πιστεύουν ότι η ανανέωση του Γιώργου Μηλίτη αποτελεί μια σημαντική κίνηση σταθερότητας, που επιβεβαιώνει τη διάθεση του συλλόγου να χτίσει πάνω σε γερές βάσεις και να διεκδικήσει τους στόχους του με συνέπεια και προοπτική.