Μετά από έξι χρόνια παρουσίας στη Μεσσηνία, που αποτέλεσε ουσιαστικά το δεύτερο σπίτι του και όπου δημιούργησε ισχυρούς δεσμούς εντός και εκτός γηπέδων, ο Στέλιος Τιμπλαλέξης παίρνει τον δρόμο της επιστροφής για τον τόπο καταγωγής του, προκειμένου να φορέσει ξανά τη φανέλα του Γ.Σ. Αλμυρού που αγωνίζεται στην Α' Τοπική Θεσσαλίας.
Ο 27χρονος κεντρικός μέσος αφήνει πίσω του μια γεμάτη ποδοσφαιρική διαδρομή στα μεσσηνιακά γήπεδα και επιστρέφει στη Μαγνησία και στον σύλλογο από τον οποίο ξεκίνησε, έχοντας πλέον στις αποσκευές του σημαντικές εμπειρίες και παραστάσεις.
Την περασμένη αγωνιστική περίοδο αγωνίστηκε στον Πανθουριακό, αποτελώντας μέλος της ομάδας που συμμετείχε για πρώτη φορά στην ιστορία της στη Γ' Εθνική. Πριν από τον Πανθουριακό φόρεσε τη φανέλα του Ακρίτα Κορώνης τη σεζόν 2024-2025, ενώ από το 2021 έως το 2024 αγωνίστηκε στον Πάμισο, πραγματοποιώντας σταθερά καλές εμφανίσεις με τους «Νησιώτες».
Συνολικά, η παρουσία του στη Μεσσηνία συνδυάστηκε με σημαντικές ποδοσφαιρικές εμπειρίες, αλλά και με προσωπικές σχέσεις που διατηρεί μέχρι σήμερα. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η περιοχή αποτέλεσε για έξι χρόνια το δεύτερο σπίτι του, καθώς εκεί πραγματοποίησε τις σπουδές του και παράλληλα συνέχισε την ποδοσφαιρική του εξέλιξη.
Η επιστροφή του στον Αλμυρό έχει ξεχωριστή σημασία, καθώς έρχεται έξι χρόνια μετά την αποχώρησή του από την ομάδα. Ο Τιμπλαλέξης αποτελεί ένα ιδιαίτερα αγαπητό πρόσωπο στις τάξεις του συλλόγου και η επιστροφή του γίνεται δεκτή με ενθουσιασμό από ανθρώπους που τον γνωρίζουν από τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα.
Πλέον, ο έμπειρος χαφ γυρίζει σε γνώριμα λημέρια, έτοιμος να προσφέρει ποιότητα, παραστάσεις και αγωνιστική ωριμότητα στον Γ.Σ. Αλμυρού, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ποδοσφαιρική του διαδρομή με τη φανέλα της ομάδας του τόπου του.
