Μια απρόσμενη εξέλιξη ήρθε να διαφοροποιήσει τον σχεδιασμό του Τέλλου Άγρα ενόψει της νέας σεζόν, καθώς ο Νίκος Γεωργακλής αποτελεί ξαφνικά παρελθόν από την τεχνική ηγεσία της ομάδας, τρεις μόλις εβδομάδες μετά την ανακοίνωση της ανανέωσης της συνεργασίας των δύο πλευρών.

Οι Γαργαλιανιώτες προχώρησαν στη λύση της συνεργασίας με τον προπονητή που συνέδεσε το όνομά του με τη μεγαλύτερη επιτυχία της σύγχρονης ιστορίας του συλλόγου, οδηγώντας τους «ερυθρόλευκους» στην κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α' Τοπικής και στην παρθενική άνοδο της ομάδας στη Γ' Εθνική.

Μαζί με τον «Νησιώτη» τεχνικό ολοκληρώθηκε και η συνεργασία με τον άμεσο συνεργάτη του και γυμναστή της ομάδας, Αντώνη Παπαγιαννόπουλο, κλείνοντας έναν ιδιαίτερα επιτυχημένο κύκλο για τον σύλλογο.

Μέσω της επίσημης ανακοίνωσής τους, οι «ερυθρόλευκοι» ευχαρίστησαν θερμά τους δύο άνδρες για την πολύτιμη προσφορά τους, την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και το ήθος που επέδειξαν κατά τη διάρκεια της παρουσίας τους στην ομάδα. Παράλληλα, υπογράμμισαν πως η συμβολή τους στην επίτευξη της φετινής ιστορικής επιτυχίας υπήρξε καθοριστική, τονίζοντας ότι θα αποτελούν πάντα κομμάτι της ιστορίας του Τέλλου Άγρα.

Πλέον, το ενδιαφέρον στρέφεται στην επόμενη ημέρα και στις κινήσεις των ανθρώπων του συλλόγου για τον άνθρωπο που θα αναλάβει τα ηνία της ομάδας ενόψει της παρθενικής συμμετοχής της στη Γ' Εθνική, με τους Γαργαλιανιώτες να καλούνται να τρέξουν άμεσα τις εξελίξεις γύρω από τον σχεδιασμό της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: