Λίγες ώρες μετά τη γνωστοποίηση της λύσης της συνεργασίας του με τον Τέλλο Άγρα, ο πρώην πλέον προπονητής της ομάδας, Νίκος Γεωργακλής, προχώρησε σε προσωπική ανάρτηση μέσω της σελίδας του στο Facebook, εξηγώντας τους λόγους που οδήγησαν στο «διαζύγιο» των δύο πλευρών.
Ο έμπειρος τεχνικός, ο οποίος αποχωρεί έχοντας οδηγήσει την ομάδα στην κατάκτηση του πρωταθλήματος και την άνοδο στη Γ' Εθνική, έκανε λόγο για έλλειψη ταύτισης απόψεων σχετικά με τη λειτουργία, τον σχεδιασμό και το στήσιμο της ομάδας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, τονίζοντας πως η συνέχιση της συνεργασίας δεν θα εξυπηρετούσε καμία από τις δύο πλευρές.
Αναλυτικά η ανάρτησή του:
«Έπειτα από μια κοινή πορεία που σημαδεύτηκε από επιτυχίες, ολοκληρώνεται η συνεργασία μου με την ομάδα.
Αποχωρώ με τιμή και υπερηφάνεια, φεύγοντας ως πρωταθλητής και έχοντας πετύχει την άνοδο στη Γ’ Εθνική. Μια επιτυχία που θα με συνοδεύει πάντα και αποτελεί επιστέγασμα της καθημερινής προσπάθειας, της πίστης και της σκληρής δουλειάς.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο και την περσινή διοίκηση, με τους οποίους συνεργαστήκαμε άψογα, δημιουργώντας ένα σύνολο με πάθος, χαρακτήρα, αγωνιστική ταυτότητα και νοοτροπία νικητή.
Παράλληλα, ευχαριστώ και τους ανθρώπους με τους οποίους ξεκινήσαμε τον σχεδιασμό της νέας αγωνιστικής περιόδου. Από την πρώτη στιγμή προχώρησα στον αγωνιστικό σχεδιασμό και στις απαραίτητες κινήσεις για τη δημιουργία μιας ανταγωνιστικής ομάδας στη Γ’ Εθνική.
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε ταύτιση απόψεων και κοινή αντίληψη σχετικά με τη λειτουργία, τον σχεδιασμό και το στήσιμο της ομάδας. Σεβόμενος τις αρχές, τις αξίες και τη φιλοσοφία που υπηρετώ όλα αυτά τα χρόνια στο ποδόσφαιρο, θεωρώ ότι η συνέχιση της συνεργασίας μας δεν θα εξυπηρετούσε καμία από τις δύο πλευρές.
Αποχωρώ με το κεφάλι ψηλά, ως πρωταθλητής, με καθαρή συνείδηση και γνωρίζοντας ότι υπηρέτησα την ομάδα με επαγγελματισμό και αφοσίωση μέχρι την τελευταία ημέρα.
Εύχομαι ολόψυχα στην ομάδα καλή συνέχεια και η διοίκηση να την οδηγήσει ακόμη πιο ψηλά, αξιοποιώντας τις βάσεις και την παρακαταθήκη που έχουν τεθεί και συνεχίζοντας το έργο που οδήγησε στην άνοδο στη Γ’ Εθνική».
