Η ΠΑΕ Καλαμάτα συνεχίζει τον σχεδιασμό της ενόψει της νέας απαιτητικής σεζόν στη Super League, διατηρώντας στο ρόστερ της έναν ακόμη ποδοσφαιριστή που συνέβαλε καθοριστικά στην περσινή ιστορική επιτυχία.

Η «Μαύρη Θύελλα» ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Πέτρο Καλουτσικίδη, ο οποίος υπέγραψε νέο συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών.

Ο 25χρονος δεξιός οπισθοφύλακας αποτέλεσε μία από τις πιο σταθερές λύσεις της Καλαμάτας την περασμένη αγωνιστική περίοδο, πραγματοποιώντας αξιόπιστες εμφανίσεις σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Κατέγραψε 24 συμμετοχές, σημείωσε ένα γκολ και μοίρασε έξι ασίστ, έχοντας σημαντική συμβολή τόσο στην κατάκτηση του πρωταθλήματος και της ανόδου στη Super League, όσο και στην κατάκτηση του Super Cup.

Η παραμονή του Καλουτσικίδη επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της διοίκησης και του τεχνικού επιτελείου στις δυνατότητές του, καθώς πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή που συνδυάζει συνέπεια, αγωνιστική πειθαρχία και έντονη παρουσία στη δεξιά πτέρυγα, προσφέροντας λύσεις τόσο στο ανασταλτικό όσο και στο δημιουργικό κομμάτι.

Με τη διατήρηση ενός ακόμη βασικού στελέχους του περσινού κορμού, η Καλαμάτα συνεχίζει να χτίζει με σταθερά βήματα το ρόστερ της, έχοντας ως στόχο να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστική στην επιστροφή της στα μεγάλα σαλόνια του ελληνικού ποδοσφαίρου.