Όπως όλα δείχνουν η NOVA θα δείχνει και τα εκτός έδρας ματς της ΑΕΚ. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πως και οι κιτρινόμαυροι θα βάλουν περισσότερα χρήματα στο ταμείο τους, ενώ οικονομικά οφέλη θα έχουν και οι ομάδες που θα είναι στον ίδιο όμιλο. Aν δεν αλλάξει κάτι δραματικά κι αν δεν παρουσιαστεί νέος μνηστήρας τότε και τα εκτός έδρας ματς της ΑΕΚ στη Γ΄ Εθνική θα τα δείχνει η NOVA. Στο ήδη χρυσό deal για το πακέτο των εντός έδρας και των φιλικών προετοιμασίας που ανέρχεται στο 1.5 εκατ. ευρώ, οι κιτρινόμαυροι θα βάλουν στα ταμεία τους, με τη νέα συμφωνία που είναι στα σκαριά, περίπου 200.000 ευρώ. Δίπλα στην ΑΕΚ όμως θα επωφεληθούν και τα σωματεία που θα είναι μαζί της στον όμιλο. Σύμφωνα με το πλάνο που υπάρχει στην Κάντζα, η NOVA μόλις καταρτιστούν οι όμιλοι θα προσεγγίσουν την κάθε ομάδα ξεχωριστά για να διαπραγματευτεί τα ματς που αφορούν στο δικέφαλο. Αυτόματα κερδισμένες είναι και οι ομάδες που θα αγωνιστούν με την ΑΕΚ, καθώς το ποσό που θα προσφέρει το συνδρομητικό κανάλι για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των εκτός έδρας θα ανέρχεται όπως λένε οι πηγές στη mikriliga.com κόντα στα 10.000 ευρώ. Ποσό που σίγουρα τα δεδομένα της κατηγορίας καλύπτει ακόμα και το μπάτζετ ολόκληρης της σεζόν. Μέσα σε αυτό το ποσό θα πρέπει να συνυπολογιστούν και τα χρήματα από τις εισπράξεις των εισιτήριων. Διότι είναι δεδομένο πως σε κάθε εκτός έδρας ματς της ΑΕΚ θα υπάρχει ενίσχυση από τους οπαδούς της που μπροστά στο όραμα της επιστροφής στην Super League και της δημιουργίας νέου γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια, έχουν τρελαθεί και εξαφανίζουν τα διαρκείας! Ήδη έχουν δοθεί περίπου 7.000 κάρτες και έπεται συνέχεια....
Στην Αυστρία βρίσκεται από το μεσημέρι της Τετάρτης (7/8) η αποστολή του Αστέρα Τρίπολης, ενόψει του επαναληπτικού της Πέμπτης (9.30 μ.μ.) με την Ραπίντ (1-1 το πρώτο ματς στην Τρίπολη) για το Europa League. Οι Αρκάδες «πέταξαν» χωρίς κανένα πρόβλημα από την Ελλάδα και πλέον άπαντες κινούνται στους… ρυθμούς της αυστριακής πόλης. Η αποστολή, αμέσως μετά την άφιξή της στην Βιέννη αναχώρησε για το ξενοδοχείο όπου έχει καταλύσει. Η προετοιμασία των Πελοποννήσιων θα ολοκληρωθεί σήμερα Τετάρτη το απόγευμα.
Η ΚΕΔ/ΕΠΟ, γνωστοποίησε τις ημερομηνίες διεξαγωγής των αγωνιστικών δοκιμασιών (FIFA TEST) για το 2013-2014 των αξιολογημένων διαιτητών και βοηθών διαιτητών Super League, Football League, 3ης και 4ης κατηγορίας.
Στη νέα διοργάνωση της ΕΠΟ το Κύπελλο Γ' Εθνικής, σε αυτό θα συμμετάσχουν οι 96 ομάδες της κατηγορίας, μεταξύ των οποίων η Καλαμάτα και ο Μεσσηνιακός. Το πρωτάθλημα όπως είναι γνωστό θα διεξαχθεί σε έξι ομίλους των 16 ομάδων για να ανέβει ο πρώτος στην Football League. Έτσι όμως θα είναι και η δομή του Κυπέλλου. Συγκεκριμένα, οι ομάδες θα χωριστούν σε έξι ή οκτώ ομίλους (το πιο πιθανό) και θα παίξουν μεταξύ τους νοκ άουτ παιχνίδια. Δηλαδή, εάν ο πρώτος όμιλος έχει 16 ομάδες (ή δώδεκα), αυτές θα κληρωθούν μεταξύ τους και θα προχωρούν οι νικητές (μέσα από νοκ άουτ αγώνες) μέχρι να βγει ένας από τον όμιλο. Το ίδιο θα γίνει και στους άλλους ομίλους. Έτσι οι νικητές των ομίλων θα προκριθούν στην επόμενη φάση και θα κληρώνονται μέχρι τον τελικό, αλλά ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει εάν μετά τους ομίλους θα είναι μονά παιχνίδια ή διπλά.
Ανακοίνωση με την οποία δηλώνει δημοσίως τη στήριξή της προς την κίνηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου και των συνεργατών του για να αναλάβουν τη διοίκηση της Α.Ε. Σπάρτης εξέδωσε η Ενωση Ξενοδόχων Λακωνίας.