- Λεπτομέρειες
- Παναγιώτης Φαντάκος
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Πριν από κάποια χρόνια η Μεσσηνία έφθασε να έχει και πέντε ομάδες στη Δ' εθνική, ενώ η Καλαμάτα ήταν σταθερά στη Β' εθνική, όπου βρέθηκε για ένα… φεγγάρι και ο Μεσσηνιακός. Τη νέα σεζόν ο νομός θα έχει μόλις δύο εκπροσώπους στις εθνικές κατηγορίες. Τη "Μαύρη Θύελλα" και το Μεσσηνιακό και αυτές σε ερασιτεχνική κατηγορία. Γεγονός που μαρτυρά τη μεγάλη πτώση του μεσσηνιακού ποδοσφαίρου.
Αντί όμως να υπάρχει προβληματισμός για τη σημερινή κατάσταση, γίνονται συζητήσεις για το αν χωρά η πόλη δύο ομάδες στη Γ' εθνική. Με άλλα λόγια… μιζέρια.
Στην Κρήτη για παράδειγμα θα πρέπει με αυτό το σκεπτικό οι οπαδοί του ΟΦΗ να κάνουν… επανάσταση που έπαιξαν φέτος στη Σούπερ Λίγκα μαζί με τον Πλατανιά και σαν μην έφθανε αυτό, θα έχουν του χρόνου και τον Εργοτέλη. Στην Αρκαδία ο Αστέρας Τρίπολης, που θα σφραγίσει για δεύτερη σεζόν ευρωπαϊκό εισιτήριο απαιτείται να βγάλει ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την άνοδο του Παναρκαδικού στη Γ' εθνική. Το ίδιο και ο Πανηλειακός στην Ηλεία, αφού θα τεθεί αντιμέτωπος με το Πανόπουλο, τη Μανωλάδα και τη Βάρδα.
Οταν θα φθάσει ο καιρός που δεν θα περνά καμιά ομάδα μας τα μεσσηνιακά σύνορα, ίσως κάποιοι σκεφτούν την αρρωστημένη νοοτροπία σ' αυτό το ζήτημα, αλλά και τις ευθύνες για τη μιζέρια.
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Με τη φανέλα του Πλατανιά θα αγωνίζεται τη νέα σεζόν ο Φανούρης Γουνδουλάκης. Ο 30χρονος μέσος μετά από μια δεκαετίαστον Πανιώνιο υπέγραψε σήμερα διετές συμβόλαιο με την ομάδα της Κρήτης. Θυμίζουμε ότι ο Φανούρης ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά στη "Μαύρη Θύελλα" από την οποία έφυγε το 2002.
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Ο Παναρκαδικός και ο Φοίβος Κρεμαστής θα διεκδικήσουν το Κύπελλο Ερασιτεχνών φέτος, με τον τελικό να ορίζεται στο γήπεδο των Ψαχνών το Σάββατο 15/6, καθώς συμμετέχει μια ομάδα από τη Ρόδο και μια από την Αρκαδία.
- Λεπτομέρειες
- Παναγιώτης Φαντάκος
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Αυτή την Κυριακή θα συγκροτηθεί σε Σώμα το νέο 17μελές συμβούλιο του Παμίσου, που προέκυψε από τη χθεσινή δεύτερη κατά σειρά γενική συνέλευση στο Ideal στο Πάρκο της Μεσσήνης Πρόκειται για ένα κράμα παλιών και νέων παραγόντων, με αρκετά μέλη από τη προηγούμενη διοίκηση, μεταξύ των οποίων και ο πρόεδρος Γιώργος Πετρουλάκης. Ο τελευταίος σημείωσε ότι τα ονόματα θα ανακοινωθούν μεθαύριο, αφού εκκρεμεί ένα ραντεβού στην Αθήνα με επιχειρηματία που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στη Μπούκα. Ο κ. Πετρουλάκης ξεκαθάρισε ακόμα ότι εάν εκδηλώσει κάποιος επιθυμία για πρόεδρος, τότε δεν θα θέσει ο ίδιος υποψηφιότητα, λέγοντας πως πάνω απ' όλα είναι ο Πάμισος.
Ο κ. Πετρουλάκης συνεχίζοντας δήλωσε ότι: "Υπάρχει ικανοποίηση και αισιοδοξία για τη νέα σεζόν, γιατί η πόλη στέκεται στα πόδια της παρά τις δύσκολες συνθήκες. Οι επιχειρηματίες ευαισθητοποιούνται και δραστηριοποιούνται. Ο Πάμισος έχει τέτοια δυναμική που είναι καταδικασμένος να πρωταγωνιστήσει στο πρωτάθλημα της Α' τοπικής". Οσον αφορά τον επιχειρηματία, ο Γ. Πετρουλάκης εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι θα εισέλθει στο συμβούλιο, μιας και έχει αποφασίσει να επενδύσει στο νομό.
- Λεπτομέρειες
- Παναγιώτης Φαντάκος
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Το κοινωνικό τους πρόσωπο έδειξαν σήμερα οι παλαίμαχοι του Μεσσηνιακού, καθώς παρέδωσαν τα χρήματα (2.080 ευρώ) που συγκεντρώθηκαν από το πρόσφατο φιλικό με τον Παναθηναϊκό, στους αθλητές της άρσης βαρών του συλλόγου που είχαν σοβαρό τροχαίο ατύχημα τον περασμένο χειμώνα. Ο λόγος για τη Σοφία Φάσσου, τη Μαρία Ναούμη και το Δημήτρη Ουάμπικ, ενώ στο αυτοκίνητο ήταν και ο προπονητής τους Χρήστος Γεννάτος που βρίσκεται ακόμα σε κέντρο αποκατάστασης στη Δράμα.
Ο Σταύρος Χριστόπουλος, πρόεδρος των παλαιμάχων σημείωσε ότι: "Αποφασίσαμε να παραδώσουμε το χρηματικό ποσό για την αποκατάσταση των τριών συναθλητών μας. Ηταν το ελάχιστο πράγμα που μπορούσαμε να κάνουμε. Το σκεπτικό του συλλόγου είναι να βοηθάμε πάντα τους συνανθρώπους μας και αυτό το μήνυμα θέλουμε να περάσουμε και στην κοινωνία, ότι πρέπει να κοιτάει το διπλανό. Ευχόμαστε στα παιδιά πλήρη αποκατάσταση και θα είμαστε κοντά τους".
Ο Δημήτρης Πετρόγιαννης, ταμίας του συλλόγου εξήγησε ότι οι εισπράξεις από το φιλικό ήταν 3.326 εκ των οποίων τα 1.000 ευρώ ξοδεύτηκαν για τις ανάγκες της αποστολής του Παναθηναϊκού και 246 ευρώ ήταν τα διάφορα έξοδα και στη συνέχεια παρέδωσε τα υπόλοιπα χρήματα στα παιδιά που ήταν δίπλα του.
Η Μαρία Ναούμη εκπροσωπώντας το τμήμα της άρσης βαρών ευχαρίστησε θερμά τους παλαίμαχους γι' αυτή την πρωτοβουλία και είπε πως τα λόγια είναι περιττά.
Να σημειωθεί ότι και τα τρία παιδιά βρίσκονται ακόμα στο στάδιο αποκατάστασης, ενώ η Σ. Φάσσου σημείωσε ότι δεν θα μπορέσει πλέον να ασχοληθεί ξανά με την άρση βαρών.
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Χθες το βράδυ πραγματοποιήθηκε και η κλήρωση της προημιτελικής φάσης του πρωταθλήματος. Το πρόγραμμα των νοκ άουτ αγώνων έχει ως εξής:
