- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Δύο αγωνιστικές έμειναν για να τελειώσει η φετινή… μαρτυρική χρονιά για την "Μαύρη Θύελλα". Μετά την ήττα της περασμένης αγωνιστική από τον Φωστήρα η Καλαμάτα… εξασφάλισε και μαθηματικά την τελευταία θέση του νοτίου ομίλου της Γ' εθνικής και πλέον περιμένει τα δύο τελευταία ματς (με Αχαρναϊκό εκτός και Ρούβα εντός) για να δώσει τέλος στην φετινή χρονιά.
Με δεδομένο το ότι δεν υπάρχει πια κανένα βαθμολογικό ενδιαφέρον, το τεχνικό τιμ προσπαθεί απλά να κρατήσει σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο την ομάδα και ταυτόχρονα δοκιμάζει στις προπονήσεις και τα φιλικά κάποιους νεαρούς παίκτες που θα μπορούσαν να προστεθούν στο ρόστερ της για την νέα χρονιά.
Στο πλαίσιο αυτό θα έχουμε και αύριο Τετάρτη την συμμετοχή επτά νεαρών Μεσσηνίων παικτών στο φιλικό δίτερμα που θα γίνει με την Σπερχογεία στο Δημοτικό Στάδιο (5 μ.μ.).
Συγκεκριμένα, οι Σακελλαρόπουλος και Κακαλέτρης θα δουν τους Βασιλόπουλο, Κακκαλή, Κουντάνη του Αίαντα Καλαμάτας, τον Ζαχαρόπουλο του Πανιώνιου Καλαμάτας, τον Κάλλα της Ανδρούσας και τους Πουλάκο, Κουρούπη του Ολυμπιακού Καλαμάτας.
Χτύπησε ο Ψυχογιόπουλος
Όσον αφορά το επόμενο ματς πρωταθλήματος με τον Αχαρναϊκό (Κυριακή εκτός έδρας 5 μ.μ.), η συμμετοχή του Αντώνη Ψυχογιόπουλου είναι εξαιρετικά αμφίβολη, μιας και ο ικανός Μεσσήνιος αμυντικός επέστρεψε τραυατίας από τον Ταύρο και το ματς με τον Φωστήρα.
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Πράξη δεύτερη αύριο Τετάρτη στα μπαράζ ανόδου για τη Γ' εθνική. με τη Φαλαισία να υποδέχεται στη Μεγαλόπολη το Μεσσηνιακό και τον Ολυμπιακό Γυθείου στο Γύθειο τον Τροιζηνιακό. Στην πρεμιέρα που έγινε την Κυριακή "μίλησε" η έδρα, καθώς ο Μεσσηνιακός νίκησε τους "ερυθρόλευκους" με 2-1 και ο Τροιζηνιακός τη Φαλαισία με 2-0. Οι πρωταθλητές Μεσσηνίας και Αργολίδας, αντίστοιχα πήραν λοιπόν προβάδισμα και μένει να δούμε αν θα συνεχίσουν στην κορυφή και μετά το πέρας της 2ης αγωνιστικής. Αμφότερα τα παιχνίδια θα ξεκινήσουν στις 5 το απόγευμα.
ΦΑΛΑΙΣΙΑ- ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟΣ
Με σύνθεση ανάγκης θα παραταχθεί η Φαλαισία στο ματς με το Μεσσηνιακό. Οι Νίκος και Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Κότσιρας και Σαλαβούρας έχουν αποχωρήσει, ενώ ο Αλπίν είναι τιμωρημένος, με αποτέλεσμα η αρκαδική ομάδα να είναι αποδυναμωμένη στη μεσοεπιθετική γραμμή. Από τη Φαλαισία έχει φύγει και ο προπονητής Νίκος Κερκεμέζος. Ετσι την ομάδα θα κοουτσάρει, όπως και με τον Τροιζηνιακό, ο Παναγιώτης Καλόμαλος που παραδέχεται ότι η ομάδα του δεν έχει πλέον τις δυνατότητες να παλέψει για την 1η θέση και θεωρεί ξεκάθαρο φαβορί το Μεσσηνιακό.
Οι καλαματιανοί θα αναχωρήσουν στις 2.30 το μεσημέρι για τη Μεγαλόπολη με μοναδικό σκοπό τη νίκη, ώστε να θέσουν γερές βάσεις για την άνοδο στη Γ' εθνική. Ο Δημήτρης Τσάκωνας προσμένει βελτίωση σε σχέση με το ματς με τον Ολυμπιακό Γυθείου και στα πλάνα που ετοιμάζει υπολογίζει και το Γιάννη Καλογερόπουλο. Ο έμπειρος μεσοαμυντικός εξέτισε την ποινή του και θα πάρει θέση στην 11άδα, ενώ το "παρών" θα δώσει και ο Γιάννης Χελάς που είχε ενοχλήσεις στο γόνατο.
Τον αγώνα θα διαιτητεύσει ο Κ. Αντωνίου με βοηθούς τους Μ. Τάμαλη και Θ. Σκούρα, όλοι από το σύνδεσμο Αθηνών.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΓΥΘΕΙΟΥ - ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΚΟΣ
Με… άδεια χέρια επέστρεψε την Κυριακή από την Καλαμάτα ο Ολυμπιακός Γυθείου, καθώς παρά την καλή εμφάνιση ηττήθηκε 2-1 από το Μεσσηνιακό. Ετσι η νίκη σήμερα με τον Τροιζηνιακό είναι μονόδρομος, αν θέλει να ελπίζει σε άνοδο στη Γ' εθνική.
Οι Λάκωνες ποντάρουν και στην παρουσία του κόσμου του, μιας και πρόκειται για το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι στα μπαράζ, ενώ στα θετικά είναι πως δεν υπάρχουν προβλήματα.
Ο Μάκης Σαμπατάκος θα παρατάξει ιδανική 11άδα και ευελπιστεί ότι αυτή τη φορά η ομάδα του θα πάρει και την ουσία.
Στον αντίποδα ο Τροιζηνιακός θα μεταβεί με καλή ψυχολογία στο Γύθειο, ύστερα από τη νικηφόρα πρεμιέρα με τη Φαλαισία. Οι πρωταθλητές Αργολίδας καλούνται πάντως να παίξουν τρία συνεχόμενα εκτός έδρας παιχνίδια και είναι απαραίτητο να πάρουν τουλάχιστον έξι βαθμούς, για να μείνουν στη διεκδίκηση της πρώτης θέσης.
Ειδικά αύριο θέλουν το διπλό με δεδομένο ότι ακολουθεί ο Μεσσηνιακός στην Καλαμάτα.
Τον αγώνα θα διαιτητεύσει ο Αλ. Τσαμούρης με βοηθούς τους Αντ. Σινιοράκη και Π. Χαλβατζάκο, όλοι από το σύνδεσμο Πειραιά.
Η βαθμολογία
(13ος όμιλος)
1. Tροιζηνιακός 2-0 3
-. Μεσσηνιακός 2-1 3
3. Ολυμπιακός Γυθείου 1-2 0
-. Φαλαισία 0-2 0
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Στιγμές του παρελθόντος αναβίωσαν χθες στο Δημοτικό Στάδιο Καλαμάτας στο φιλικό παλαιμάχων μεταξύ των Σούπερ Σταρς και της ΑΕΚ. Ηταν ένα φιλικό που δόθηκε και πάλι μετά από τρία χρόνια και είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα. Συγκεκριμένα τα έσοδα που μαζεύτηκαν θα δοθούν από τους διοργανωτές στο δημοτικό παντοπωλείο Καλαμάτας. Η φιλική συνάντηση έγινε ύστερα από πρωτοβουλία του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της Καλαμάτας Γιώργου Μπιστικέα και λόγω της φιλικής σχέσης που διατηρεί με τον προπονητή παλαιμάχων της ΑΕΚ Μιχάλη Σιμιγδαλά.
150 άτομα στο Στάδιο
Στο Δημοτικό Στάδιο βρέθηκαν 150 περίπου φίλαθλοι που είδαν ορισμένα μεγάλα ονόματα του παρελθόντος, ενώ 50 από αυτούς ήταν οργανωμένοι οπαδοί της Αθηναϊκής ομάδας.
Στο αγωνιστικό κομμάτι που μοιραία πέρασε σε δεύτερη μοίρα, οι φιλοξενούμενοι πήραν τη νίκη με σκορ 4-1. Πάντως στο πρώτο ημίχρονο οι Σούπερ Σταρ ήταν καλύτεροι και βρίσκονταν μπροστά στο σκορ με 1-0. Στο δεύτερο ημίχρονο οι πολλές αλλαγές και οι μεγαλύτερες… αντοχές έδωσαν τη δυνατότητα στους "κιτρινόμαυρους" να πετύχουν τέσσερα γκολ και να πάρουν τη φιλική νίκη.
Ανοιξε το σκορ ο Μπλέτσας
Το σκορ άνοιξε στο 14' όταν ο Μπλέτσας έγινε αποδέκτης της μπάλας μέσα στην περιοχή και με διαγώνιο σουτ νίκησε τον Μηχαηλίδη γράφοντας το 1-0.
Στο δεύτερο ημίχρονο (είχε διάρκεια 40 λεπτά) οι φιλοξενούμενοι ανέβασαν την απόδοση τους και ισοφάρισαν άμεσα.
Ανατροπή στο β' ημίχρονο
Ηταν το 45' όταν ο Κοπιτσής έκανε τη σέντρα και ο Πυθαρούλης με κεφαλιά έγραψε το 1-1.
Στο 55' ο Παπαδόπουλος συνεργάστηκε ωραία με τον Κούτουλα και ενώ ήταν τετ α τετ με τον Γιαννόπουλο, ανατράπηκε από τον τερματοφύλακα των Σούπερ Σταρς με τον διαιτητή Μανωλόπουλο να δίνει σωστά το πέναλτι.
Από τα 11 βήματα ο Κοπιτσής ήταν εύστοχος και έκανε το 1-2.
Στη συνέχεια οι "κιτρινόμαυροι" που είχαν σαφώς περισσότερες δυνάμεις πέτυχαν άλλα δύο γκολ.
Στο 62' με μακρινό σουτ ο Λαγινάς έστειλε τη μπάλα πρώτα στο αριστερό δοκάρι και στη συνέχεια στα δίχτυα για το 1-3.
Το τελικό σκορ διαμορφώθηκε στο 66' όταν ο Δαβίτσος βρέθηκε τετ α τετ, πέρασε και τον Γιαννόπουλο και σε κενή εστία έκανε με πλασέ το 1-4.
Διαιτητής της φιλικής συνάντησης ήταν ο Παναγιώτης Μανωλόπουλος και βοηθοί οι Νίκος Κοσάρης και Φώτης Κουτρουμπής.
Οι συνθέσεις
ΣΟΥΠΕΡ ΣΤΑΡΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (Αντώνης Χατζηαγγελής): Αθανασόπουλος, Χατζηαγγελής, Τσιγάρος, Μαρινάκης, Μούργος, Μπλέτσας, Μουστάκας, Παναγόπουλος, Γκότσης, Στ. Γιαννόπουλος, Χριστόπουλος.
Επαιξαν και οι Γουρδέας, Καρδάσης, Νταουτάκης, Χανδρινός, Β. Γιαννόπουλος, Τσετσέκος, Γιακουμής.
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΙ ΑΕΚ (Μιχάλης Σιμιγδαλάς, Μιχάλης Αντωνόπουλος):
Μιχαηλίδης, Λέτσας, Τόσκας, Καραγκιοζόπουλος, Χατζής, Καραφέσκος, Καρακίδης, Κούτουλας, Κοπιτσής, Παπαδόπουλος, Γεωργιάδης.
Επαιξαν και οι Χρ. Αρδίζογλου, Πυθαρούλης, Λαγίνας, Ζήσης, Μ. Αρδίζογλου, Ράπτης, Αγγελόπουλος, Μασουρίδης, Σαρκίρης, Κωνσταντίνου, Δαβίτσος. Aκόμα βρέθηκαν στην Καλαμάτα, αλλά δεν αγωνίστηκαν οι Κωνσταντινίδης, Σεβαστόπουλος, Τσαχουρίδης, Σπυρόπουλος και Κουρμπούλης.
Μετά το τέλος της φιλικής αναμέτρησης οι διοργανωτές παρέθεσαν γεύμα στη φιλοξενούμενη αποστολή της ΑΕΚ στην ταβέρνα "Βατουριώνα" και ανανέωσαν το ραντεβού τους για του χρόνου, μιας και σκοπός είναι να καθιερωθεί το εν λόγω φιλικό.
- Λεπτομέρειες
- Παναγιώτης Φαντάκος
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Ο Ολυμπιακός Γυθείου κέρδισε τις εντυπώσεις στην πρεμιέρα των μπαράζ ανόδου για τη Γ' εθνική, αλλά έμεινε με… άδεια χέρια. Η λακωνική ομάδα παρά την καλή εμφάνιση ηττήθηκε στην Καλαμάτα με 2-1 από το Μεσσηνιακό. Οι "ερυθρόλευκοι" ήταν μπροστά στο σκορ μέχρι το 64', ενώ νωρίτερα είχαν δοκάρι με τον σκόρερ Λαμίν, αλλά και δύο ακόμα καλές στιγμές για να διπλασιάσουν τα τέρματά τους. Σε διάστημα τεσσάρων λεπτών όμως δέχτηκαν δύο γκολ και στη συνέχεια δεν είχαν και τις δυνάμεις για να πάρουν τουλάχιστον το βαθμό.
Εδειξαν όμως ότι θα πουλήσουν ακριβά το τομάρι τους για την πρώτη θέση στα μπαράζ.
"Είμαι ευχαριστημένος από τους παίκτες μου. Εκαναν μεγάλη προσπάθεια και τους αξίζουν πολλά μπράβο. Το ίδιο και στον κόσμο που ήρθε από το Γύθειο για να μας βοηθήσει. Είχαμε κλασική ευκαιρία στο 0-0, αλλά και στο 0-1 για να κάνουμε το 0-2 και να τελειώσουμε το παιχνίδι. Στο δεύτερο ημίχρονο βέβαια έκανε και ο Μεσσηνιακός ευκαιρίες και θα μπορούσε το ματς να πάει παντού", δηλώνει ο Μάκης Σαμπατάκος.
"Ηταν πεντακάθαρο πέναλτι"
Ο προπονητής των πρωταθλητών Λακωνίας στη συνέχεια των δηλώσεων του στάθηκε στη φάση του 30' όπου ο Τζανετάκος βρέθηκε στο έδαφος από μαρκάρισμα του Δασκαλάκη: "Πιστεύω ότι ήταν πεντακάθαρο πέναλτι που αν δινόταν θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Δεν έχουμε παράπονα από τη φιλοξενία και τη διοίκηση του Μεσσηνιακού. Παράπονο έχουμε μόνο για τη διαιτησία".
Ο Μ. Σαμπατάκος παρά την ήττα στην πρεμιέρα πιστεύει ότι η ομάδα του μπορεί να πανηγυρίσει στο τέλος την άνοδο στη Γ' εθνική: "Δείξαμε ότι έχουμε δυνατότητες και θα το παλέψουμε μέχρι το τέλος. Πιστεύω πως μπορούμε την άνοδο. Τώρα έχουμε μπροστά μας δύο παιχνίδια με Τροιζηνιακό και Φαλαισία, όπου αν κάνουμε το "2 στα 2" θα ελπίζουμε.
Το πρώτο κατά σειρά εμπόδια που καλείται να ξεπεράσει ο Ολυμπιακός είναι αυτό του Τροιζηνιακού, την Τετάρτη στις 5 το απόγευμα στο γήπεδο του Γυθείου.
- Λεπτομέρειες
- Παναγιώτης Φαντάκος
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Η οργισμένη αντίδραση των ιδιοκτητών του Αστέρα Τρίπολης, Δημήτρη Μπάκου και Γιάννη Καϋμενάκη για τα διαιτητικά λάθη κατά των Αρκάδων στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, συνεχίζονται. Μετά λοιπόν το ξέσπασμα κατά του Θανάση Γιάχου και των βοηθών του, ο Γιάννης Καϋμενάκης είπε στη συνεδρίαση της Super League ότι ο Αστέρας θα φτάσει ως τον πρωθυπουργό για να βρει το όποιο δίκιο του. Οι ιδιοκτήτες της αρκαδικής ΠΑΕ κατέθεσαν επίσημο αίτημα για να συναντήσουν τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά. Πλέον αναμένεται να οριστεί το ραντεβού μέσα στις επόμενες μέρες! Οι ισχυροί άνδρες της ΠΑΕ θέλουν να καταθέσουν τις απόψεις τους και να διαπιστώσουν τις προθέσεις της Πολιτείας για την επόμενη μέρα του ελληνικού ποδοσφαίρου, που έχει φτάσει σε οριακό σημείο.
- Λεπτομέρειες
- Παναγιώτης Φαντάκος
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Μία ακόμα ήττα γνώρισε την Κυριακή στον Ταύρο η Καλαμάτα με 2-0 από το μόνο πλέον πρώτο Φωστήρα, ο οποίος είναι και μαθηματικά στη Β' εθνική. Οσο για τη μεσσηνιακή ομάδα είναι και μαθηματικά… τελευταία στη Γ' εθνική με δεδομένο ότι δύο αγωνιστικές πριν το φινάλε, υπολείπεται 7 βαθμούς από την Κόρινθο. Με άλλα λόγια μένουν δύο ακόμα παιχνίδια (Αχαρναϊκός, Ρούβας) για να ολοκληρωθεί μια τραγική σεζόν, με τη "Μαύρη Θύελλα" να χάνει ιστορική ευκαιρία για να ανέβει (προβιβάζονται έξι ομάδες) και να πραγματοποιεί ίσως τη χειρότερη πορεία στην ιστορία της.
Ο Νίκος Κακαλέτρης δήλωσε στην χθεσινή συνέντευξη Τύπου ότι ο στόχος είναι να τελειώσει με αξιοπρέπεια η σεζόν, ενώ προανήγγειλε ότι θα πάρουν χρόνο συμμετοχής κάποιοι μικροί σε ηλικία παίκτες που δεν έχουν παίξει φέτος. Οπως έγινε χθες με τον Ανδρέα Κολοβούρη. 0 20χρονος γκολκίπερ έκανε ντεμπούτο κάτω από τα γκολπόστ και παρά την ήττα άφησε θετικές εντυπώσεις. Γενικά στο ανασταλτικό κομμάτι η Καλαμάτα δεν ήταν κακή, αλλά δημιουργικά είχε για πολλοστή φορά έντονο πρόβλημα.
Δίτερμα με Σπερχογεία
Η "Μαύρη Θύελλα" προετοιμάζεται πλέον για το νέο εκτός έδρας παιχνίδι με αντίπαλο τον Αχαρναϊκό, στο οποίο θα απουσιάσει ο Τσιμικλής που στρατεύεται, όπως φυσικά και ο τραυματίας Σκαρλάτος. Ακόμα ο Ψυχογιόπουλος έχει ενοχλήσεις στη γάμπα και η συμμέτοχή του κρίνεται αμφίβολη. Αύριο υπάρχει ρεπό και την Τετάρτη θα γίνει δίτερμα με τη Σπερχογεία στις 5 το απόγευμα στο Δημοτικό Στάδιο. Εκεί όπου έγινε και η σημερινή προπόνηση - αποθεραπεία από το ματς με το Φωστήρα.
