- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Η "Μαύρη Θύελλα" ήταν για πολλά χρόνια μια ομάδα που η μεγάλη δύναμη της ήταν η έδρα της. Ο.. μύθος της καυτής έδρας της Μεσσηνιακής ομάδας δημιουργήθηκε από τα πρώτα χρόνια της ίδρυσης της, το 1967, κορυφώθηκε στην προηγούμενη παρουσία της στην Γ' εθνική, την 8ετία 1986-1993 και στην συνέχεια την συνόδευσε στην παρουσία της στις μεγαλύτερες κατηγορίες του ελληνικού ποδοσφαίρου. Βλέποντας τις 4 ήττες σε 10 εντός έδρας αγώνες που έχει φέτος η Καλαμάτα, είπα να ρίξω μια ματιά στα αποτελέσματα της την περίοδο 1986-1993, όταν δηλαδή είχε παίξει για τελευταία φορά στην Γ' εθνική. Η σύγκριση τα λέει όλα… Οι αριθμοί είναι πραγματικά συγκλονιστικοί και δείχνουν ότι η έδρα της Καλαμάτας δεν χαρακτηρίστηκε άδικα στο παρελθόν ως μια από τις πιο δυνατές στην χώρα...
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Μόνο... βουνό με βουνό δεν σμίγει και η δυνατή σχέση του Λι Μπούλεν με τη «Μαύρη Θύελλα» και την πόλη της Καλαμάτας παραμένει το ίδιο ισχυρή παρ’ ότι ο ίδιος λείπει πλέον από τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα εδώ και 12 χρόνια.
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Με τα παιχνίδια της 3ης και τελευταίας αγωνιστικής ολοκληρώθηκε την Μ. Πέμπτη το τουρνουά προτζούνιορ ποδοσφαίρου που διοργάνωσε με επιτυχία η ΕΠΣΜ.
Στο τουρνουά συμμετείχαν 21 ομάδες με αθλητές ηλικίας 8-10 ετών και έγινε σε τρεις δόσεις. Τη Μ. Τρίτη είχαμε την 1η αγωνιστική, την Μ. Τετάρτη την 2η και προχθές την τελευταία αγωνιστική.
Τα ταλέντα του νομού μας πρόσφεραν ωραίο θέαμα στους γονείς και φίλους που παρακολούθησαν τους αγώνες και χειροκρότησαν τις προσπάθειες τους.
Σειρά θα πάρει το τουρνουά τζούνιορ, όπου θα αγωνιστούν παιδιά ηλικίας 10-12 ετών, το οποίο θα ξεκινήσει την Τετάρτη του Πάσχα.
Τα αποτελέσματα και οι συνθέσεις των ομάδων έχουν ως εξής:
Ομόνοια - Δόξα 2-5
ΟΜΟΝΟΙΑ: Θ. Γεωργόπουλος, Σπυρόπουλος, Στυλιανόπουλος, Μπάμπης, Δ. Γεωργόπουλος, Κουρέτας, Παντελίδης, Θοδωρής.
ΔΟΞΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ: Οικονομέα, Διονυσόπουλος, Νικολακέας, Τεντζογλίδης, Μπούνας, Κουραφάς, Βασιλόπουλος.
Σπερχογεία - ΠΑΟΚ 7-1
ΣΠΕΡΧΟΓΕΙΑ: Παναγιωτόπουλος, Τζεφερεμιναίος, Μανιάτης, Δ. Γιακουμής, Α. Κοτσιλιέρης, Ε. Γιακουμής, Ι. Κοτσιλιέρης.
ΠΑΟΚ: Μπαλιώτης, Λυμπερόπουλος, Στεφάνου, Μυλωνάς, Καρύδης, Γιαννούλης, Καυκούλας.
Καλαμάτα - Πράσινα Πουλιά 0-8
ΚΑΛΑΜΑΤΑ: Γιαννέλης, Καρακαϊδός, Λαλέας, Μητσέας, Σκουρτσίδης, Στασινόπουλος, Καψαμπέλης.
ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΟΥΛΙΑ: Αναγνωστάκης, Τερζίδης, Κάρλος, Μιχαλάκης, Μιχαηλάρας, Δημητρόπουλος, Θεοδωρόπουλος.
Ερμής - Δαναός 1-2
ΕΡΜΗΣ: Αριστομενόπουλος, Τζουλούφης, Βορβίλας, Διασάκος, Κατσιάρμπας, Κοκώνης, Ρακόπουλος.
ΔΑΝΑΟΣ: Ε. Παντελόπουλος, Ν. Παναγόπουλος, Γυφτοχρήστος, Λουκάς, Κλάδης, Δολαπτσής, Μέμα Αντρέα.
Ολυμπιακός Καλαμάτας - Άρις 1-4
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ: Γεωργουλάκος, Δρούγας, Γούρνας, Γιαννόπουλος, Κωνσταντόπουλος, Σοφρωνάς, Μπούνας
ΑΡΙΣ: Χάππας, Μπούχαλης, Σκοπέτος, Ποντικής, Δεληγιάννης, Τσορόπουλος, Βλάσσης.
Διαβολίτσι - Αρφαρά 2-4
ΔΙΑΒΟΛΙΤΣΙ: Ντονάς, Κ. Γκότσης, Γεωργακάς, Αντωνακόπουλος, Χωρεμιώτης, Π. Γκότσης, Σουπαντίκας.
ΑΣΤΕΡΑΣ ΑΡΦΑΡΩΝ: Ν. Μωραγιάννης, Παπαδοηλιόπουλος, Π. Κατσαμπάνης, Π. Μωραγιάννης, Σ. Κατσαμπάνης, Καραγιάννης, Καρουτάς.
Ηρακλής - Πατίστα 2-2
ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ: Αλάμαρας, Δικαιουλάκος, Καμαρινόπουλος, Βρετέας, Α-Σ.. Κάμπας, Α. Κάμπας, Νικολόπουλος.
ΠΑΤΙΣΤΑ: Κοσμόπουλος, Ανδρινόπουλος, Μαρκόπουλος, Κακαλέτρης, Μέγγος, Σαρδέλης, Αντωνόπουλος.
Ομόνοια - Θησέας 2-7
ΟΜΟΝΟΙΑ: Θ. Γεωργόπουλος, Σπυρόπουλος, Στυλιανόπουλος, Μπάμπης, Δ. Γεωργόπουλος, Κουρέτας, Παντελίδης, Θοδωρής.
ΘΗΣΕΑΣ: Μαλαπάνης, Καρύδης, Κοτσιλιέρης, Καπόνης, Κοντούλης, Γκουμάι Κέλβιν, Καπετανάκης.
Ολυμπιακός - Αίας 2-4
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ: Γεωργουλάκος, Δρούγας, Γούρνας, Γιαννόπουλος, Κωνσταντόπουλος, Σοφρωνάς, Μπούνας, Αλευράς.
ΑΙΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ: Κωστέας, Αλεξέας, Κουρεντζή, Κάτσιος, Παπαθεοδωρίδης, Κοντούλης, Καββαθάς, Τσούκλερης.
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο Σύνδεσμος Διαιτητών Ποδοσφαίρου Μεσσηνίας μοίρασε λαμπάδες και τσουρέκια στους διαιτητές του. Το ραντεβού είχε δοθεί προχθες το απόγευμα στα γραφεία του συνδέσμου στο Αθλητικό Κέντρο της ΕΠΣΜ, όπου έδωσαν το παρών ο πρόεδρος Νίκος Κοσσάρης, τα μέλη της διοίκησης του συνδέσμου αλλά και πολλά μέλη του.
Ανταλλάχθηκαν ευχές για καλό Πάσχα και οι ρέφερι του νομού μας ανανέωσαν το ραντεβού τους για μετά τις γιορτές.
- Λεπτομέρειες
- NOTOSPORT
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Την 9η και 10η θέση έλαβαν οι αθλητές του Μεσσηνιακού Κλεόν Μέτσα και Γιώργος Γαϊτάνης στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Συνθέτων Αγωνισμάτων των Παίδων (γεννηθείς 1996 και 1997) που έγινε στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά (Αθήνα) την περασμένη Κυριακή 21 αθλητές (παίδες) εκπροσώπησαν σωματεία προερχόμενα από τις περιφέρειες Πελοποννήσου, Αττικής, Κρήτης, Κυκλάδων και Δωδεκανήσων και συναγωνίστηκαν μεταξύ τους σε ένα μαραθώνιο δρομικών, αλτικών και ριπτικών αγωνισμάτων.
Ο Κλεόν Μέτσα κατετάγη 9ος συγκεντρώνοντας 3.551 βαθμούς επιτυγχάνοντας επιδόσεις 12’’. 83 στα 100 μέτρα, 5,67μ στο μήκος, 8,56μ στη σφαιροβολία, 57’’.35 στα 400 μ, 20’’.66 στα 110μ με εμπόδια, 1,60μ στο ύψος, 30,50μ στον ακοντισμό και 3’:10’’.98 στα 1000 μέτρα.
Ο Γιώργος Γαϊτάνης που τερμάτισε 10ος συγκέντρωσε 3.503 βαθμούς με επιδόσεις 12’’.33 στα 100 μέτρα, 5,21μ στο μήκος, 10,00μ στη σφαιροβολία, 59’’. 75 στα 400 μ, 20’’.52 στα 110μ με εμπόδια, 1,39μ στο ύψος, 34,60μ στον ακοντισμό και 3’:07’’.27 στα 1000 μέτρα.
Οι προπονητές του συλλόγου Ελένη Χαντζή και Γιάννης Καλυβιώτης συνόδευσαν τους αθλητές του Μεσσηνιακού στον Άγιο Κοσμά.
- Λεπτομέρειες
- Νίκος Τσουμπράκος
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Το τεράστιο για τα δεδομένα της Γ' εθνικής χρηματικό πρόστιμο των 13.000 ευρώ που επιβλήθηκε στην "Μαύρη Θύελλα" για τα επεισόδια στο πρόσφατο ματς με τον Παναιγιάλειο, προκάλεσε αναταραχή στις τάξεις της τοπικής μας ομάδας…
Η διοίκηση καταδικάζει μεν τα όσα έγιναν, ωστόσο εκτιμά ότι το πρόστιμο είναι πολύ μεγάλο για αυτό και χθες το πρωί έκανε έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ένωσης Β' - Γ' εθνικής, ελπίζοντας ότι θα μειωθεί αισθητά το πρόστιμο.
Να σημειωθεί πως, ενώ η έκθεση του παρατηρητή ήταν σχεδόν καθαρή, το φύλλο αγώνα που είχε συντάξει ο διαιτητής Μάλαμας από την Ανατοική Αττική έκαιγε την Μεσσηνιακή ομάδα καθώς ανέφερε είσοδο φιλάθλων στο γήπεδο, πτώση αντικειμένων στον αγωνιστικό χώρο αλλά και απώθηση του διαιτητή από φίλαθλο. Για αυτό και η ποινή που βγήκε την Μ. Τρίτη από την Πειθαρχική Επιτροπή της Ένωσης Β' - Γ' εθνικής ήταν πολύ μεγάλη.
Ωστόσο στο μελανόνευκο στρατόπεδο, αισιοδοξούν πως τελικά το πρόστιμο θα μειωθεί στο εφετείο…
Από εκεί και πέρα, οι παίκτες της Καλαμάτας γυμνάστηκαν σήμερα το πρωί, στην συνέχεια εισέπραξαν κάποια χρήματα από την διοίκηση και πήραν εορταστικό 4ήμερο ρεπό. Θα επιστρέψουν στο γήπεδο την Τρίτη του Πάσχα και θα ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Φωστήρα που θα γίνει στις 12 Μαίου. Μετά το ματς με τον Φωστήρα ακολουθεί ένα ακόμη εκτός έδρας παιχνίδι με τον Αχαρναϊκό ενώ η Καλαμάτα θα ολοκληρώσει το πρωτάθλημα με τον εντός έδρας αγώνα με τον Ρούβα την τελευταία αγωνιστική.
